Zwroty i reklamacje

Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy:

  • Towar zakupiony w sklepie internetowym smooki.pl można zwrócić w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.
  • Paczkę zwrotną można nadać w dowolny dla Państwa sposób dołączając do niej oświadczenie wg wzoru:

Ja [imię, nazwisko kupującego], niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych towarów: [nazwa/y kupionych przedmiotów].
Nr zamówienia [nr zamówienia],
Data zawarcia umowy [data],
Data odbioru [data].
Zwrot należności na konto [bank i nr konta]
Imię i nazwisko [imię i nazwisko kupującego]
Adres [adres kupującego]
Data [data odstąpienia od umowy]
Podpis

Przesyłkę z nabytą rzeczą w stanie nie noszącym śladów użytkowania należy nadać na adres korespondencyjny sklepu:

Smooki Anna Drywa
ul. Sokolników 13
70-886 Szczecin

  • Koszt odesłania towaru pokrywa zwracający, natomiast sklep internetowy smooki.pl po otrzymaniu produktu niezwłocznie (nie później niż w terminie 14 dni) zwróci należność na konto bankowe wskazane w formularzu odstąpienia od umowy.
  • Paczki przesłane na adres sklepu internetowego smooki.pl za pobraniem nie będą odbierane.
  • Warunkiem odstąpienia od umowy jest otrzymanie przez sklep internetowy smooki.pl produktu nieuszkodzonego oraz nie posiadającego śladów użytkowania
  • W przypadku, gdy mają Państwo problem z nadaniem przesyłki prosimy o kontakt, postaramy się pomóc.

Reklamacje

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem info@smooki.pl, lub w formie pisemnej na adres korespondencyjny. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:

– imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
– datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
– przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
– wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien odesłać go przesyłką kurierską lub pocztową na adres korespondencyjny sprzedawcy. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Do odsyłanego towaru należy dołączyć fakturę lub paragon oraz notatkę dotyczącą przyczyny reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe, sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne dostępne w sklepie towary do wyboru.

Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych które powstały podczas transportu, będą uwzględniane jedynie po sprawdzeniu zawartości przesyłki przez Klienta w chwili jej odbioru w obecnosci dostawcy.

Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z niewłaściwie ustawionych parametrów monitora Klienta, nie stanowią podstawy do zwrotu towaru.

Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta.